Vi har fixet en klikk & hent løsning mens butikkene i Eidsvoll og Fredrikstad holder stengt16. mars 2021

VERDT å vite når du benytter Klikk & Hent

Hva er forventet leveringstid på din Klikk & Hent ordre?

Butikken pakker din ordre så fort som mulig, og i den rekkefølgen din ordre registreres i vårt system i forhold til alle andre ordre.
Leveringstiden avhenger av hvilket tidspunkt på dagen du gjennomfører en ordre. Ordren er forventelig klar samme dag.

 

Hvordan velger jeg Klikk & Hent?

Du finner de varene du ønsker å kjøpe, og klikker deretter på «Legg i handlekurv», som du normalt vil gjøre ved bestilling. Videre går du til kassen, hvor du skal skrive inn kundeinformasjon. Bemerk at det er viktig at du oppgir et gyldig mobilnummer, da det er på denne måten vi kontakter deg på når ordren er klar til henting.

Det er først når du skal velge leveringsmetode at du kan velge «Klikk & Hent», og deretter skal du velge den butikken du ønsker å hente bestillingen i. Du gjennomfører din betaling online, og du vil bli kontaktet når dine varer er klar til å hentes.

 

Kan jeg være sikker på at varen er på lager i butikk?

Våre lagertall utleses hver 30. minutt. Det kan derfor forekomme at enkelte varer er utsolgte i butikken varen din pakkes. Du kan bli ringt opp av butikken for en særskilt avtale.

 

Når vet du at din Klikk & Hent kan hentes?

Dersom du har oppgitt et mobilnummer, vil du motta en SMS når din Klikk & Hent ordre er pakket og klar til henting i din valgte butikk. Hvis du har fasttelefon, vil du bli ringt opp..

 

På hvilket tidspunkt kan min Klikk & Hent ordre hentes?

Din Klikk & Hent ordre kan hentes i Larvik, Eidsvoll, Fredrikstad og Slitu innenfor våre normale arbeidstider som er:

Hver dag fra 8-19. Søndag holder vi stengt.

Av hensyn til kødannelse og oppbevaring av pakker i butikken vil vi gjerne at du henter din ordre så fort som mulig, etter at du har blitt kontaktet om at din ordre er klar til henting.

 

Hva skjer hvis jeg ikke henter min Klikk & Hent?

Hvis du ikke henter din ordre innen 48 timer etter den er klar, forbeholder jem & fix seg retten til å annullere din ordre, og du vil få pengene refundert til det brukte betalingskortet innenfor 7 dager.

 

Hva skal du ha med når du henter din Klikk & Hent ordre?

Vi kan ikke være behjelpelig med å pakke din ordre i bilen eller på tilhenger. Du skal derfor sørge for å ta med det nødvendige som skal til for å kunne frakte din Klikk & Hent ordre videre ut til bilen eller hjem.

Det er mulig å låne tilhenger, henvend deg vennligst ved utlevering angående dette.

Du skal kunne fremvise din faktura enten utskrevet eller på din mobil ved utlevering av varer og eventuelt ID.

 

Jeg har ikke mottatt en ordrebekreftelse etter jeg har gjennomført mitt kjøp. Hva gjør jeg?

Vi oppfordrer til at du sjekker søppelpost i mailen før du kontakter vår kundeservice.

 

Kan jeg bytte eller returnere varer jeg kjøpte før jem & fix butikken stengte?

Butikken har kun åpent for henting av Klikk & Hent ordre, og du kan dessverre ikke bytte, returnere eller kjøpe noe utenom fra butikken, før butikken åpner igjen.

 

Kan jeg bruke gavekort ved en Klikk & Hent ordre?

Ja, du kan benytte et jem & fix gavekort i forbindelse med en Klikk & Hent bestilling.

 

Kan jeg bestille varer som KUN er på salg i WEBshopen som en Klikk & Hent ordre i butikken?

Nei, du kan dessverre ikke bestiller varer som kun er på salg på WEBshopen som en Klikk & Hent ordre.

 

Kan jeg trygt hente min Klikk & Hent ordre ift. Å holde avstand og følge myndighetenes retningslinjer?

I forbindelse med henting av din ordre, har vi i butikken tydelig skiltning om hvordan du skal forholde deg til henting av din bestilling. jem & fix oppfordrer på det største at alle viser gjensidig hensyn og gir plass til hverandre, slik at pakkene kan utleveres med god avstand.

Følg derfor skiltingen og bruk munnbind, med mindre du har unntak fra dette.

 

Har du spørsmål til din Klikk & Hent bestilling?

Vennligst send en mail til kundeservice@jemfix.com

Del denne side: